Współpraca

Dbam, by pacjenci czuli się komfortowo, a pracodawcy byli zadowoleni z profesjonalnej obsługi. Omawiam zasady dotyczące promocji zdrowia i ergonomii pracy. Ważne są:

  • dostosowanie warunków pracy do możliwości fizycznych i psychicznych pracownika,
  • dobór pracowników do wykonywania konkretnej pracy lub zadań z ograniczeniem ryzyka wystąpienia niekorzystnych zmian w stanie zdrowia,
  • ograniczenie niekorzystnego wpływu warunków pracy na stan zdrowia pracowników,
  • ocena dynamiki zmian w stanie zdrowia w miarę upływu lat pracy.

Możliwa jest także realizacja zadań w miejscu pracy (badania wyjazdowe) pod warunkiem zapewnienia pomieszczenia o odpowiednich wymiarach (niezbędnych dla oceny ostrości widzenia) zapewniającego komfort pacjenta i zachowującego intymność badania.

Wyposażenie gabinetu

EKG

Otoskop

Spirometr

Glukometr

Testy stereoskopowe i widzenia barw

Ciśnieniomierz